050-7231-229

ניוזלטר סוף הקיץ

מהודו ליפו

החופשה הגדולה תכף נגמרת, אך הכמיהה שלי לשגרה והחיפושים שלי אחריה, עדיין לא הסתיימו. את ימי ההמתנה הבלתי נגמרים לבשורות טובות מילאתי בחוויות חדשות, שלקחו אותי לסיור מהודו ועד יפו. 

לאנץ' הודי בבית הפתוח לתרבות הודו

את חגיגות יום ההולדת שלי, פתחתי עם חברה בארוחה הודית שהחזירה אותי לחוויות הטיול הגדול בהודו. מהרגע הראשון שבו פתחתי את הדלת, הרגשתי שהגעתי למקום אחר, רחוק מרחק אלפי קילומטרים מהכתובת ביפו, מקום של שלווה, רגיעה ואוכל טעים שלא טעמתי כמותו.
המקום הוא ביתם של שף צ'נצ'ל ורעייתו הישראלית. הם מארחים בפטיו המקסים שלהם, קבוצות קטנות לארוחת טעימות הודית. האוכל משובח וטעים והאווירה נהדרת, כאשר האירוח מתובל גם בסיפורים אודות תת היבשת וגם בסיפורם האישי והמעניין של בני הזוג.

רוחות הזעם / אלכס מיכאלידס

ספר נהדר לימים החמים, שלא תרצו לעזוב, מבית היוצר של סופר ה"מטופלת השקטה".
אהבתי את העלילה המורכבת, את הדילוגים בין תיאורי האי היווני לבין תיאורי העיר לונדון, מקומות כל כך שונים אחד מהשני, אך שניהם משמשים תפאורה נהדרת לדרמת המתח המסופרת בסגנון אגאתה כריסטי.
אני קניתי אותו בסטימצקי במחיר של קפה ומאפה. מומלץ.

הנחת קיץ שווה ביותר על הקורסים שיפתחו בנובמבר 2024:

מהרו להירשם, ההנחה מסתיימת בסוף אוגוסט

בוגרות ממליצות

5 דקות של הנאה עם הילדים

אם אתם הורים לילדים צעירים ומחפשים להעביר עוד כמה רגעים במזגן, יש לי המלצה בשבילכם. כנסו עם הילדים למנהרת השטיפה הקרובה למקום מגוריכם. כך הרווחתם חוויה מסעירה עבור הילדים, שנהנים מהאקשן שמתרחש סביב המכונית המוכרת.
ספרו לי בהזדמנות איך עולם הדימיון שלהם פעל מול המברשות הגדולות ובועות הסבון המשפריצות. כך תזכו גם בבילוי וגם ברכב נקי.

דילוג לתוכן